vineri, 9 ianuarie 2009

"Bună seara, prieteni!" face 50 de ani :)


APDEIT: Pentru că m-a linkuit Mihnea, tre să scriu şi câteva vorbe, ca să nu fi venit nimeni aici degeaba.

Şi atunci am să zic că, în afară de tot ce se poate spune despre vocea lui Cristi Minculescu sau despre importanţa lui în muzica românească, mie-mi mai place şi relaţia lui cu publicul. De la micile şi numeroasele gesturi de afecţiune făcute către publicul care îşi demonstrează dragostea şi până la atitudinea absolut omenească face 2 face. Şi-mi place că nu aud cum că ar apărea în tabloide, că acceptă cântări în locuri în care alţii strâmbă din nas şi că niciodată nu înşeală când e vorba de bis-uri :) Na.

Şi în loc de la mulţi ani eu îi urez să ne vedem la Băneasa şi la Iris 50. Şi la 60. Şi la 70. Şi după aia să se vadă cu alţii, că eu sigur n-oi mai fi :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

La multi ani Cristi, multa sanatate si multe succese alaturi de IRIS!
Pentru IRIS si suporterii lor, am realizat un site:
www.iris-fansite.ro