luni, 10 noiembrie 2008

Mă, mai bine bateţi-vă să ne convingeţi să votăm

Ştiu, am zis că nu mai scriu despre campania electorală. Da', dacă e s-o luăm practic, acu scriu despre lipsa ei :) Deci nu-mi încalc întocmai zicerea.

De fapt ce vreau eu să zic e că nu se luptă nimeni pentru votul meu. Se luptă între ei cu pumnii, da' pe mine cui mă lasă? A început campania de mai bine de o săptămână, iar la mine în colegiu sunt, pe vreo două străzi principale, nişte bannere laterale cu PNG-ul şi unul transversal cu PNL-ul. Am văzut vreo două zile un cort al PSD-ului, acu a dispărut.

PD-L nu se dezminte: aşa cum la locale n-am văzut nimic, nici acu nu s-a obosit să apară printre blocuri. Între timp şi sediul de partid de pe Iancului a dispărut. Cât despre PRM sau UDMR, n-am văzut veci vreo urmă de ei. Fluturaşi, baloane, calendare, pliante, găleţi, pungi? Vezi să nu. O fi din cauza crizei financiare :)

Mnoa, deci de ce să mă facă pe mine cu ou şi cu oţet lumea că instig populaţia să nu se ducă la vot? Pe cine naiba să votez? Pe ăia care s-au bătut ca descreieraţii joi seară sau pe ăia care n-au nici măcar atâta interes încât să se prezinte în faţa ălora de pun ştampila?

Niciun comentariu: