joi, 13 noiembrie 2008

APDEIT: CNA, ţi-aş ura, dar mi-e curată gura

Gata, s-a rezolvat. CNA a discutat despre varianta de toamnă a spotului "Alege-ţi cu grijă şi-a decis că "încalcă principiile informării corecte şi formării libere a opiniilor, precum şi protecţia minorilor, acesta putând fi transmis numai dupa oră 22.00".

Adică ce înseamnă asta? Să moară mortu' dacă ştiu. Tocmai m-am uitat de 3 ori din nou la spot şi nu mă dumiresc. Singura variantă care-mi vine în minte este că votarea este un comportament nociv şi nu trebuie văzută de ochi de copil. Ceea ce, cu cât mă gândesc mai mult, ar putea deveni o teorie interesantă.

Da' io am o soluţie pentru antenişti: băgaţi undeva în spot un 3 de-ăla fâlfâind şi ziceţi că-i ID de post. Că absurditatea în CNA pare să fie cronică.

APDEITU': Acelaşi mirobolant CNA a decis şi să interzică spotul celor de la Academia Caţavencu. Cică şi ăsta "
încalcă principiile informării corecte şi formării libere a opiniilor".

Mă, CNA, informa-ţi-aş corect opinia ta, da' pe tine nu te prinde nimeni pe o stradă întunecată? Nu-ţi formează nimeni o opinie liberă cu doi pumni fix în mufă?


Niciun comentariu: