miercuri, 23 aprilie 2008
Iar nu înţeleg publicitatea
Bând azi o bere mi-am amintit de promoţia de la Heineken, aia cu "câştigi o excursie în Africa de Sud să te uiţi la finala Champions League din Moscova". Lăsând la o parte faptul că trebuie să-ţi încorzi puternic neuronu' ca să-ţi dai seama că autorul vrea să ne transmită că de berea asta te poţi bucura în orice colţ al lumii, io cred că acelaşi autor a uitat un lucru extrem de important: oricât s-ar strofoca Heineken, personajul principal al reclamei e finala CL. Deci de ce m-aş apuca să particip la un concurs care mă trimite şi mai departe de Moscova? Să văd meciul tot la televizor, da' după ce mai şi fac o zi pe drum, din care vreo 15-20 de ore în zbor? Păi treabă-i asta?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
exact asta a fost şi reacţia mea .wtf! dacă mă duc până în africa de sud nu o să mă uit la televizor, asta să fie clar!:-))
Trimiteți un comentariu