miercuri, 23 aprilie 2008

Ţara lu' peşte

S-a învârtoşat Oprescu să candideze singur. Foarte bine. Mi-e chiar simpatic doctorul şi mi-am dorit să dea peste nas partidului, deşi n-a fost tocmai ortodox cum a procedat. M-am mirat că a lasat depunderea candidaturii pe ultima zi. Doar nu era tocmai o surpriză şi nici nu i-a fost extrem de greu să adune semnăturile, m-am gândit. Treaba lui. Boooon. Şi azi-noapte, bum bomba cu semnăturile. Nu-i bai, mă gândesc, le mai numără o dată dimineaţă şi-a fi bine. Şi, când colo, încă un bum. 400 de semnături valide sub limită. Cu CNP în loc de date din buletin.

Nu cred în scenarii cu comploturi de cacao. Aşa că acu stau io şi mă gândesc, cum s-o fi gândit ăia cu care lucrează Oprescu că merge treaba asta? (că nu cred că a luat la lins doctorul toate foile cu aproape 40.000 de semnături) Şi-o fi zis "lasă, mă, că nu ne-or respinge candidatu' numa că nu scrie pe listă tot ce trebuie"? Sau "asta să fie cea mai mică problemă"? Sau "las' c-a fi bine"?

Cum naiba să faci ditamai spectacolul cu candidatura independentă, cu demisia din partid, cu toate alea, iar după aia s-o dai de pământ pe motiv de semnături?

Niciun comentariu: