joi, 13 martie 2008

Semnat petiţie, ceea ce vă urez şi vouă :)

Am citit la Chinezu, după care am aflat ca iniţiatorul e Ciutacu. Cinste lor. Pe principiul "atât timp cât nu e o activitate ilegală, de ce să nu mă lase s-o prestez?", am semnat cu mână sigură petiţia "Stop discriminării fumătorilor!".

În acelaşi timp, felicitări celor care nu fumează sau s-au lăsat de fumat. Tutunul, într-adevăr, dăunează grav sănătăţii. Da' alcoolul? Încă n-am văzut ştiri despre hăcuiri cu toporul pe motiv de prea mult fumat, de exemplu.

De ce e legal să ai fabrică de ţigări în mijlocul unui oraş, da' nu-i legal să fumezi producţia fabricii în acelaşi loc?

De ce e moral să ţipi ca din gură de şarpe când simţi o adiere de fum de ţigară pe la nas, imediat după ce ai ambalat cu putere motorul gipanului degrabă înghiţitoriu de jde litri de benzină pe zi?

Repet: tutunul dăunează grav sănătăţii. Dar la fel dăunează şi cafeaua şi alcoolul şi smogul şi fast-food-ul. Astea de ce nu vrea nimeni să le interzică în locurile publice?

Niciun comentariu: