marți, 5 mai 2009

Eleno, te iubim, că ca tine nu găsim! Hă hă hă

Deci eveniment în derulare: EBA pe televizor despre cum vrea să fie parlamentar european.
Recoltă:
  • toate fetele sunt atrase de politica externă.
  • nu există staţii de metrou peste tot pe unde vrem noi să mergem.
  • nu renunţ când vor alţii, o să renunţ numai când vreau eu.
  • temele de dezbatere în campanie vor fi: energia (pentru că mă pricep), Dunărea (pentru că mi se potriveşte), copiii ca victime ale imigraţiei forţei de muncă (n-a zis de ce da' a sărit Horică Alexandrescu cu o întrebare ajutătoare: ai cunoscut copii din ăştia? Hai, mă Horică, îţi curg balele şi-ţi murdăreşti sacoul)
  • nu am plecat ca să câştig. am intrat în cursă doar ca să nu renunţ.
  • ...a dat startul să-i determine pe toţi care au votat-o...
  • n-am avut niciodată pretenţia că sunt mai bună decât alţii.

Un comentariu:

Popanu spunea...

"nu am plecat ca să câştig. am intrat în cursă doar ca să nu renunţ"..sa dai cu caciula de pamant si mai multe nu..