sâmbătă, 11 aprilie 2009

Pân-aici, că e deja e greţos!

Nu citesc presa tabloidă nici măcar cu coada ochiului în metrou. Nu mă interesează detaliile picante din viaţa nimănui, nu vreau să ştiu când ies din casă, cum ies din casă, ce-şi cumpără de la Milano, unde-şi fac vacanţele, ce tatuaj le-a mai apărut pe fund, câte kilograme au şi cu atât mai puţin mă interesează cum arată când se schimbă în baie!

Mă, cretinilor, voi ştiţi de ce la WC i se spune şi privată? Pentru că nu priveşte pe nimeni ce face omul acolo, imbecililor! Pentru că acolo şi regele merge singur!
N-am crezut în viaţa vieţii mele că voi ajunge să văd într-un ziar, de orice fel ar fi el, poze făcute cuiva în budă. Indiferent ce se vede în pozele alea. Cât de josnic trebuie să fii să faci aşa ceva? Ce motive poţi să aduci ca justificare pentru o asemenea "exclusivitate"?

Las la o parte faptul că o femeie, oricine ar fi ea, se poate schimba în orice vrea ea într-un cadru privat şi că să mor io dacă înţeleg cum poate funcţiona creierul unor oameni care consideră asta un subiect. Dar până unde să mergi pentru a-ţi vinde fiţuica greţoasă? Nu vă mai ajung aranjamentele cu starletele dornice să-şi vadă organele prin ziare? Ce urmează? Ginecologi cu ochelari cu cameră în ramă care să arate publicului bălos interioarele vedetelor?

Un comentariu:

Claudiu spunea...

DOBITOCI!!!
Nu poa' sa le functioneze ceea ce NU au!