duminică, 29 martie 2009

Scurte de duminică

  • aseară bucureştenii şi-au cam băgat picioarele în Ora Pământului. Presupun că a fost la fel cam peste tot în ţară. Mai bine ne enervăm la un meci, decât să ne relaxăm într-o plimbare. Oraşul părea aproape pustiu.
  • abia în a treia zi de probleme la graniţele cu Moldova s-a gândit Cristi Diaconescu să iasă public cu o poziţie a Ministerului. Yay pentru viteză!
  • îmi plac ideile din noua campanie BRD (am văzut cu Nadia şi Ilie, nu ştiu dacă e ceva şi cu Hagi e şi cu Hagi), da' mi se pare că se potrivesc ca nuca în perete cu ideea de bancă. Sau doar dezvolt eu o aversiune faţă de bănci? :)
  • a, şi cel pentru Clicknet mi se pare atât de haios încât îl vizualizez de fiecare dată când dau jos ceva de pe net :-D
  • dacă tot vorbim de reclame, e industria muzicală în criză sau nu mai e nimic de copiat? Moga într-un spot pentru Vodafone? E foame mare, frate!
  • aţi văzut cât e de mişto afară? Gata, eu am ieşit :)

Niciun comentariu: