duminică, 30 noiembrie 2008

Nu

    Decizia mea e clară: nu voi vota. Opţiunile pe care le-am avut eu în ultimii 12 ani n-au adus ce mi-am dorit. Nu consider că am câştigat făcându-le. E ca la zaruri: dacă pierzi, dar nu eşti convins să ieşi din joc, lasă pe altcineva să arunce în locul tăru, poate are o mână mai norocoasă.

    Până acum nu am nicio dovadă că a fost nevoie de mine. Pentru că oricât mi-am dorit ca cei pentru care optez să facă ceva, nu l-au făcut. Sau l-au făcut în aşa fel încât să le folosească doar lor. Nu-mi spune că sunt egoistă, pentru că nu e aşa. Dar cineva trebuie să se gândească şi la viitorul meu. Iar ei, cei pe care îi alegem, cu siguranţă nu o fac. Aşa că o fac eu.

    Şi stau o tură. Poate în următorii 4 ani îmi va reveni motivaţia. Dacă nu, poate că locul meu nu e aici.
fragment dintr-un comentariu pe care l-am postat aici

Niciun comentariu: