luni, 17 noiembrie 2008

Descoperirea de luni

M-am prins de ce miroase tot mai nasol prin mijloacele de transport în comun. Cu alte cuvinte de ce creşte numărul de cetăţeni şpreiaţi cu vaca.

Şi asta pornind de la faptul demonstrat ştiinţific că televizorul este principala sursă de informaţie a românului de condiţie cel mult medie. Păi voi aţi văzut ce reclame la săpun sunt pe la televizor? Ce mai catifelări şi hidratări şi silfide se folosesc? Da' cum să se ducă nea Mitică de la 8 să-şi aleagă el un Camay potrivit pielii sale? Nu s-ar face de ruşine? Sau ce, să-şi ia gel de duş de-ăla de la Axe care face gagicile să se încolăcească pe canalizare? Văleu, muică!

Oare pe unde or fi reclamele alea mişto de la Duru (de la care nu te doare curu') sau Protex (ăla care spăla şi punctele verzi din gura câinelui)?

Niciun comentariu: