luni, 9 iunie 2008

N-a pierit lumea fără mine

Am lipsit o săptămână şi totuşi lucrurile au continuat să se întâmple.
  • Blaga şi Oprescu sunt în turul 2. Foarte bine, io oricum am zis că nu mai votez veci, deci nu mă apasă problemele de genul ăsta. Pe domeniul de baştină nerodu' cu baia mică a pierdut glorios.
  • Şi Copolovici a pierdut glorios. Lasă, coane, noi să fim sănătoşi.
  • Amardezi a devenit petreanu.ro. Îmi e puţin dor de grafica simplă, dar nu cârcotesc, că-n gusturile omului nu te poţi băga cu bocancii noroioşi. Din fericire scriitura rămâne aceeaşi.
  • Hădean începe să se priceapă la făcut poze. Aleluia!
  • Chinezu devine încetuc un analist numa bun de dus la emisiuni. Mnoa numa să nu-l apuce vedetismele.
  • Costel Busuioc s-a întors în ţară. La fel de modest şi de simplu.
  • Catherine Deneuve a condiţionat venirea la TIFF cu permisiunea de a fuma oricând şi oriunde. Un soi de "mă piş pe legile voastre". Io, fumătoare veche, i-aş fi zis să se ducă să fumeze la mămica ei, da' Giurgiu & co s-au plecat degrabă în faţa madamei.
  • Steaua a fost penalizată degeaba, Mutu are de dat o cârcă de bani la Chelsea, iar naţionala joacă diseară cu Franţa.
Deci lumea merge înainte. Bine c-am terminat eu cu mutatul :)

Niciun comentariu: