duminică, 25 mai 2008

Am votat la Eurovision!!!!!!!!!!

Probabil că această premieră din viaţa mea a fost provocată mai mult de vinul care-mi clipoceşte prin cap. Dar, pe de altă parte, era păcat să scap ocazia asta. Aşa că, pentru prima oară in 30 de ani şi 5 zile de existenţă, am votat la Eurovision!!!! Şi nu o dată, ci de două ori! Două melodii diferite, ofcoursemyhorse. Am dat drumul la televizor taman în timul votării, când se dădea rezumatul melodiilor. Cele două mi-au atras atenţia, le-am căutat pe youtube şi, fermecată iremediabil, am luat telefonul şi-am tastat. Sper doar că am tastat pe telefonul propriu, nu pe cel de serviciu. :)

Iaca, delectaţi-vă şi voi cu favoritele mele. Şi ziceţi că n-aţi fi votat şi voi dacă aţi fi ştiu de ele. Oricum, ambele au luat mai multe puncte decât melodia României hihihi Spania s-a clasat pe locul 16, iar Bosnia-Herţegovina pe 10. România pe 20 ::::))))

Spania


Bosnia-Herţegovina

Niciun comentariu: