vineri, 11 aprilie 2008

Sprijin "Eu nu blochez intersecţia!"

Eu sunt un sofer care zilnic trec prin diferite stari datorate traficului si blocajelor. Daca si tu crezi ca blocajele sunt datorate si lipsei de bun simt a soferilor, care intra in intersectie desi nu o pot traversa, te rog citeste ceea ce cred eu;
- Cred ca 90 la suta din blocajele in trafic sunt datorate soferilor.
- Prefer sa stau 3 minute la stop decat 20 intr-un blocaj.
- Nu intru in intersectie chiar daca e verde, daca nu o pot traversa.
- M-am saturat sa tot gesticulez la stop, incercand sa explic celui din spate de ce nu intru in intersectie, de ce nu vreau sa o blochez.
- Nu este de bun simt ca printr-o actiune de a mea sa obstructionez libertatea de miscare a altor oameni.
- Cred ca acest mesaj de bun simt, trebuie transmis si celorlalti participanti la trafic.
De aceea am decis sa imi lipesc un mic banner, cu mesajul: www. EU NU BLOCHEZ INTERSECTIA .ro

Aşa scrie pe www.eunublochezintersectia.ro bucureşteanul Dan Patzelt, care împarte stickere gratis pentru cei care vor să participe la campanie. Şi care caută parteneri care să asigure acelaşi serviciu gratuit şi pentru doritorii de stickere din alte oraşe.

Niciun comentariu: