miercuri, 30 aprilie 2008

Întrebări (retorice) feroviare

  • De ce să ai serviciu de rezervări de bilete, dacă nu poţi face rezervarea decât cu maximum 24 de ore înainte să plece trenul?
  • Pe o rută de noapte de mai mult de 12 ore, de ce să coste mai mult un bilet la clasa I, cu stat în cur, decât unul la cuşetă, unde dormi decent?
  • De ce să dai propriilor angajaţi un compartiment de protocol, în care să se închidă pe dinăuntru, pentru ca apoi să vinzi bilete unor simpli călători în acelaşi compartiment?
  • De ce să dai la vagonul de dormit apă "Perla Covasnei", care are un gust execrabil?
  • De ce nu poţi returna CFR-ului biletul cumpărat la agenţie cu plata prin card decât dacă faci super-cereri scrise şi aştepţi până se-ndură cineva să-ţi răspundă?
P.S. Şi întrebarea întrebărilor: de ce costă un bilet dus la vagonul de dormit mai mult decât unul dus-intors la Tarom pe aceeaşi rută? Adică de ce dau mai mulţi bani pentru aproapre 700 km făcuţi în 12 ore, faţă de 1.400 km făcuţi in 2 ore şi 20 de minute...

Niciun comentariu: