marți, 1 aprilie 2008

CNA-m-aş şi n-am cui, CNA-m-aş codrului

Azi noapte, pe la ora 2, la Pro TV, febra mea se uita la reluarea de la Apropo TV. Şi ce văzută ochii ei? Pe Bogdan Naumovici cu o helancă (scuzaţi exprimarea) imprimată cu semnul electoral al lui Cozmin Guşă. Iniţial m-am gândit, de fapt febra s-a gândit, că o fi făcând mişto de sloganul & semnul cu pricina. Nu era aşa, scria chiar maaaaaaare şi în clar "Ne-am săturat cât ne-au furat". M-am gândit că i-o fi plăcut ideea şi a adoptat-o dietilin de campanie. N-a fost nici aşa că, într-un moment de reaşezare pe scaun, a tronat mare de tot partea de jos a ilustraţiei, pe care scria www.cozminprimar.ro.

Acu întrebarea mea ar fi următoarea: n-a început campania electorală, da' totuşi, dacă Vanghelie s-ar duce la Stelian Tănase cu "Oprescu primar" pe gulerul sacoului, ce-ar zice CNA-ul? Sau dacă la TVR l-am fi văzut pe Băsescu cu o cravată cu "Blaga la primărie"?

Io ştiu că Pro TV e copilul bălai mângâiat veşnic pe cap de CNA, da' totuşi, mai răsfirat, baieţi, mai răsfirat.

Niciun comentariu: