miercuri, 19 martie 2008

Olteni din toate zările, uniţi-vă, bre!



Originally uploaded by ella_elisabella's photos
Am văzut şi eu praz de import, aş putea striga fericită după postarea lui Şuţu de acu câteva zile. Citind-i nervii pe Cioloş mi-am amintit c-am trecut şi eu printr-un moment asemănător acu aproape o lună, când am dat peste praz grecesc.

Numa că io mi-am dat seama că prefer să fie legume străine în supermarketuri. Că în acolo-s cele mai proaste legume. De-alea cumpărate în cantităţi monstruoase de la furnizori care aprovizionează mai multe ţări. Deci cine vrea, vorba lui Hădean, cartofi stătuţi din cala vaporului, să se ducă la supermarket. Io-i prefer pe ăia pământoşi de la ţăranii din piaţă. De la ţărani, nu de la "ăilalţi".

Un comentariu:

Anonim spunea...

multumesc pentru bagarea in seama:-)