joi, 20 martie 2008

Marketing la Del. Cu OTV. Senzaţional :)

Publicitari din toate ţările, luaţi lecţii :-)


3 comentarii:

Anonim spunea...

chiar e senzational.micul oltean e un geniu al marketingului.bine, poate exagerez putin dar mai degraba il cred pe diaconescu atunci cand imi spune ca a disparut imitatia de feta de pe piata din cauza "aginturilor" decat pe doamna teo cand imi spune ca iaurtul danone se face din lapte adevarat.reclama e cat se poate de bine targetata,ieftina (ca realizare), scumpa precis ca difuzare si cu beneficii garantate pentru platitorul ei.pun pariu ca del asta se vinde mai bine decat branza "de la natura" a celor de la napolact.motivele ar fi mai multe iar unul dintre ele, solid dealtfel, tine de pozitionarea produsului si de comunicare pozitiei.treaba asta facuta de diaconescu merge "ca-n branza" pana in creierul audientei.as putea sa pariez, daca as fi genul care pariaza.

Anonim spunea...

tocmai am aflat de la vlad petreanu ca nu diaconescu e geniul din spatele reclamelor.ok,nu-i geniu dar nici prost nu e.iar de restul cuvintelor din comment ma tin ca de scripturi:-)

Tiribonflax spunea...

CAP a fost cu ideea, iar Diaconescu doar a primit banu'. Filmarea celor trei reclame a durat, în total, 45 de minute :)

oricum, ideea principală e că acum sunt două motive pentru care produsele astea nu trebui cumpărate: sunt 100% chimicale şi sunt asociate cu mufa lui DDD :)