vineri, 2 octombrie 2009

10 lucruri care trebuie musai inventate

  • Un motor de identificare a melodiilor pe care le lălăi în cap şi nu ştii ce-s. Gen gugăl: încarci lălăiala, dai search şi ta-daaaa.
  • Un motor de identificare a oamenilor din poze. Tot gen gugăl: încarci poza şi ta-da-daaaa.
  • Vasele care se spală singure. Sau nu se murdăresc.
  • Umbrelă pentru aparat foto. Nu, nu husă. Şi nici umbrelă de-aia de pus pe capu' celui care umblă cu aparatu' foto.
  • Cheile care strigă după proprietar când sunt uitate. Sau cărora să le poţi da bip, da' fără să aibă un telefon ataşat.
  • Vecinii invizibili. Să-i auzi că există, da' să nu-i vezi şi să nu fi nevoit să faci conversaţie cu ei.
  • Tacâmul universal. Ceva care să fie şi lingură şi cuţit şi furculiţă, fără să fie briceag.
  • Şi, pentru Ciri, musai emoticonu' care-şi face cruce.
  • A, şi teleportarea. Musai. Mai ales aia de dimineaţă devreme şi de seară, când trebuie să ajungi acasă.
  • Şi, pentru mine special, trebuie invetate două clone. Ale mele. Promit să nu le folosesc în scopuri ilegale. Nici imorale. Săr'naaaaa.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Incerc eu niste raspunsuri. IPhone-ul are niste aplicatii la care lalaii in microfon un cantec si aplicatiile incearca sa caute posibile melodii care sa se potriveasca. Si cred ca sunt si alte softuri pe net.
Chestia cu identificare din poze e bagata demult, dar nu in genul google. La cautarea pe baza de imagine se mai lucreaza, dar vine.
Cu vasele alea nu stiu ce sa zic, dar ar fi o inventie excelenta.
La umbrele pentru aparate foto chiar nu stiu ce sa spun.
Cu cheile sunt mai multe solutii practice. Din pacate, niciuna din ele nu implica strigate dupa proprietar. Dar se poate face un sistem bazat pe RFID in care daca ai plecat din casa fara cheie sa fii avertizat. Chestia cu bipul s-ar putea sa fie implementata.
Eu am vecini invizibili despre care am aflat ca exista cand mi-am luat concediu. Poate din cauza ca nu locuiesc momentan in Romania.
Era pe undeva un soft sau un site in care poti sa-ti creezi proriul emoticon asa ca daca ai ideii... dar nu prea mai retin pe unde...
cu teleportarea e mai greu... teoretic ar fi posibil, practic nu cred... dar cine stie ce se intampla prin laboratoare in SUA, Japonia sau Rusia...
Chiar de ar fi posibil, cu clonele nu prea ai noroc ca nu ai voie. Asa scrie la lege. Plus ca nu e etic. Si in plus, ma indoiesc ca ochii le-ar iesi aproape verzi...

Tiribonflax spunea...

dacă aifonu' are într-adevăr o asemenea aplicaţie atunci devin un mare fan. ceea ce e maaaaare lucru :-D

Brînzei spunea...

"This just doesn't get old: hold your phone to the air to grab the song playing at the supermarket (or being hummed by your friend), and have it identified in a few seconds. We live in a privileged age." -- http://gizmodo.com/5085870/shazam

Tiribonflax spunea...

aiaiaiaiaiaaaaai uite cum ajung io să sar baricada şi să mă fac fan aifon :)

acu ce-mi mai lipseşte, oare? a, aifonu :)))))))

Anonim spunea...

Hi hi hi! Tare faine ideile tale de inventii. Daca auzi ceva despre ele sa ma anunti si pe mine. Mai ales despre ultima. :)

Tiribonflax spunea...

hihihihihihihihihihi Oana, da' ţie la ce-ţi trebuie clone de-ale mele? :)))))))))

Dora spunea...

http://anunturi.3x.ro/index.php?page=out&id=124830

douazeci de lei! mai ierea ala cu verde si rosu, de prin anii 90, da nush daca se mai gaseste.
sziaaa

Tiribonflax spunea...

pfoioiooooooi, tu, Dumnezo te-mburde-n rai, da' mai încolo, nu amu!

azi îl sun! de nu mai are, fac comandă. un camion de breloace pentru mine. iuiuiuuuuuui :-D

Anonim spunea...

Hi hi hi! Imi trebe masina de clonat.. sa ma clonez pe mine. Daca nu macar o masinuta de produs ore in plus pe zi... poate asa reusesc si eu sa fac tot ce-mi trece prin minte. :D

Helpthegrass spunea...

Tacâmul universal. Ceva care să fie şi lingură şi cuţit şi furculiţă, fără să fie briceag. EXISTA.
http://www.gadgetbox.ro/exterior_calatorii/2_1_192-gadgetbox_spork_lingura_furculita_cutit

Helpthegrass spunea...

Pentru chei: http://www.gadgetbox.ro/lifestyle_locuinta_decoratiuni/2_1_82-gadgetbox_detector_chei_radio_gaseste

wings of wrath spunea...

Tin sa se menționeze în procesul verbal al procesului că mai sus menționatul instrument pentru mâncat reușește să reunească într-un mod excelent toate defectele ustensilelor individuale.

Cât despre vecinii mei, aceștia nu exista. S-au făcut nevăzuți, cu manele cu tot, după 5 minute de conversație în care am adus în discuție cumpărarea odraslei lor unice în șerbie în folosul meu personal și aproximativ 36 de ore de Cannibal Corpse la volum maxim în casă pe timpul unei odihnitoare excursii la munte...

Aceeași metodă se va aplica și pentru vânzători ambulanți de religie, covoare sau clarviziune, cât și în cazul unei vizite surpriză a mamei soacră.

rebecca spunea...

ai o imaginatie super tare!